Total Pageviews

Monday, November 12, 2007

T......I.......D

Ja, tid det er det Flinkonella mangler, Der er så meget jeg gerne vil, der er så meget der bliver gjort, men der er også mange ting som bliver syltet, altså ikke på den husmoderlige måde, men mere på den måde at jeg siger i morgen, eller også siger jeg slet ikke noget og får det ikke gjort. Jeg arbejder og tager mig af mine kære og mig selv, der skal gøres rent, laves mad, vaskes tøj etc, nusse med Charmetrolden og den lille sorte skal luftes, fjernsyn skal kigges, besøge venner og familie, der er mange ting i sådan et liv som skal passes, jeg vil gerne have tid til noget mere blog, men det er tid jeg stjæler, (lige nu burde jeg være på vej til fødselsdagsfest hos min venindes 13 årige)Jeg skal også nok dukke op med gaver, jeg skal bare lige................!

No comments: