Total Pageviews

Tuesday, November 20, 2007

Ringens Herre

Som hvert år, har charmetrolden og jeg været på en 3 ugers ferie i Israel, denne gang var turen dog præget af min svigerfars død, men på trods af det, havde vi en fænomenal tur, vi havde lejet bil og kørt land og rige rundt, En uge på luxushotel i Eilat var dejligt, men så absolut ikke et must. Vi havde det også rart i det lille hus vi havde lejet nær Hadera.
Charmetrolden der var i sit gavmilde hjørne forærede mig en ring , som jeg havde forelsket mig i, jeg var simpelthen så ellevild af begejstring at jeg kun overvejede om den klædte min hånd, at sådan en biting som størrelsen skulle kontroleres, skænkede jeg ikke en tanke,.....Med det resultat at jeg senere på dagen fandt ud af at den faktisk er noget for stor, jeg skal ikke gestikulere for meget før den ryger af.....mindre detalje, må jo bare passe på, tænkte jeg, men ak og ve i går da jeg skulle smide noget affald i skakten, gæt engang.... ringen røg af og durk ned i det sorte hul. Jesus der havde jeg et dillema for hva nu, fortælle charmetrolden at ringen var tabt fordi den var for stor, havde jeg ikke den store lyst til. ku sagtens forestille mig diverse eder og hvorfor tjekkede du ikke størrelsen etc. men udsigten til at gå i kælderen alene (den er rottebefængt)og rode i skraldespand var jeg sgu heller ikke lun på, blev alligevel enig med mig selv om at det var bedre at gå til bekendelse og få ham med.Tænk Charmetrolden forvandlede sig til en sand gentleman, fik sko på i en fart og gik i kælderen for at finde "nålen i høstakken" med ordene: Laver du kaffe skat, mens jeg går ned og finder den ring. Et kvarter senere kom han op og satte endnu engang ringen på min finger, kan sgu ikke andet end at elske ham.

2 comments:

Uden Relevans said...

Her er et seks ugers forsinket aaawwww (indsæt selv lyd fra dum amerikansk film her.)

Det Forkromede Overblik said...

What a stand up guy! Det er fanme iorden...