Total Pageviews

Thursday, November 08, 2007

Hvorfor er jeg ikke blogger?

Jeg er jo blogger og alligevel er jeg ikke, jeg læser mine favoritblogs næsten hver dag, og giver ivrigt mit besyv med, hvis jeg synes jeg har noget at komme med, men det der med at kreere nye indlæg hos mig selv kniber det med. Syntes der skal være sket et eller andet vanvittig spændende før det kan nedfælges, og alligevel er det hverdagen jeg æder råt hos alle andre.Jeg vil så gerne blive bedre, gøre min blog mere ajourført, kan jo ikke forvente respons på noget der er skrevet i fjor. eller når søde mennesker ligger en kommentar hos mig og jeg først opdager det 4 måneder senere, det er sgu da useriøst, Flinkonella få så fingeren ud og S_K_R_I_V blev der sagt..........Ja ja skal nok.

1 comment:

Det Forkromede Overblik said...

Hmmm... Jo jo. Du kan godt pludselig opdage at folk kommenterer noget du har skrevet for evigheder siden, og det er OK! Faktisk er det da bare en gave, men hvis der går lang tid mellem at du tjekker, bør du måske skrive tilbage på folks blog at du NU har set hvad de skrev, og hvordan du modtager det!

Jeg tror du har ret i at vejen til at skrive bedre er at skrive mere. Der sker det, at hvis du tvinger dig selv til at skrive hver dag (!), så tvinger du også dig selv til at huske episoder, lægge mærke til detaljer og lege med sproget.

En sidste ting er billeder... Billeder ville virkelig gøre noget!

Pøj pøj med det hele