Total Pageviews

Thursday, April 26, 2007

Hvor er jeg ?

H?ar mere eller mindre ligget underdrejet de sidst par dage, noget mave et eller andet. Jeg har mere eller mindre ligget i sengen, eller slænget mig på sofaen. E par gange eller tre måtte jeg så ud med lille hundi så den kunne forrette sin nødtørft, de store sociale eller fysiske udfoldelser har der ikke været kræfter til.
Vågner op her til morgen og tænker: F.... hvor h.... er jeg? det ligner jo en krigszone, her flyder med talerkener, ugeblade, sudoku, dyner etc.Hvem Filan har gjort det jeg har jo været syg og charmetrolden er udenlands. Kunne vedkommende da ikke rydde op efter sig? Nå må jeg igang, det er jo ikke til at holde folk.Hvad f... skal man så holde dem for. Må altså også ud i solen med lille sorte, tror vi skal lege med frisbee.

2 comments:

Spacemermaid said...

Troede lige jeg havde skrevet det indlæg :-) Måske skal vi bytte lejlighed. Så er det lidt sjovere at rydde op.

Spacemermaid said...

Ps. jeg har ikke en blogger-konto, men kunne ikke linke til min blog www.spacemermaid1001.dk