Total Pageviews

Monday, April 23, 2007

Flinkonella river sig i håret

Ja jeg er jo nok ikke den mest flittige blogger, men jeg vil så gerne, tænker og tænker og pludselig nede i brugsen oplever jeg et eller andet som skal nedfælges, men hvad sker der? efter gåtur med hund sætte varer på plads etc. har jeg glemt alt. sssssssssssynes egentlig jeg har haft flere gode historier gemt i ærmet, men jeg glemmer gør jeg. Nu går jeg så og overvejer........En blyant bag øret og en lille blok
eller skal jeg anskaffe en diktafon? Kan I se det for jer ovre mellem frysedisken og mejeriprodukterne render Flinkonella rundt: VIL SÅ GERNE LAVE SUND MAD -PUNKTUM- HOV TILBUD På PINNOCHIOKUGLER KOMMA MÅ SKRIVE OM KØKULTUR KOMMA SLIKKETS PLACERING I BØRNEHØJDE PUNKTUM ROGER OVER AND OUT

1 comment:

Birna & Steen said...

hej flinkonella
jeg ved det måske er lidt underligt men faldt over din side da jeg skulle skive opgave på den gale poses sang: spændt op til lir'
men jeg synes du skriver fantstisk flot, jkeg blev helt ivrig efter at læse mere, måske skulle du udgive en bog, ved ikke .... hnmm. men nu har jeg skrvet det :D haha:D håber du kan tænke lidt over det:??