Total Pageviews

Friday, March 12, 2010

Overspringshandlinger og det der er værre

Der er mange ting jeg er lidt god til, madlavning, kreative udfoldelser, at skrive og ja sådan kunne jeg blive ved, men læg lige mærke til at jeg skrev LIDT god til, for der er kun EEN ting jeg mestrer til fulde, overspringshandlinger, det er specielt når den står på oprydning og rengøring, så får jeg fandme så travlt, at man skulle tro det var løgn, ja altså med at finde på andre ting som ikke kan udsættes, først indkøb, så en kop kaffe, telefonsamtaler, læse nørrebroavisen, pille tæer ja you name it. men nu må jeg altså i sving min charmetrold har været udenlands, og mit hjem ligner noget der er mere end løgn, han kommer hjem søndag og i morgen skal jeg passe min lille Nussegøj, s jeg begynder nu som i NU, skal bare lige..........

No comments: