Total Pageviews

Thursday, September 14, 2006

Flinkonella - nu med blæreeffekt

Jeg er jo som førhen omtalt, blevet indehaver af en lilla bil, og ved I hvad? Den har blæreeffekt har jeg lige fundet ud af, min mekaniker ( som stadig har min bil i sin varetægt) var ved at kløjes i sin cecil, da jeg spurgte om det kunne være blæreeffekten der var grund til at sikringerne, og dermeed lyset springer hele tiden, han forstod overhovedet ikke hvad jeg mente, en mekaniker der ikke ved hvad blæreeffekt er, ja ikke fordi jeg ved det men min datter på 21 år vidste det, det var hende der fortalte at jeg havde det....Hvad ved jeg? Mysteriet er nu delvist opklaret, det er noget med en hækspoiler. Skal altså huske at spørge mekanikfyr om hæksp.... kan være skyld i det med lyset. Vil bare så gerne have min lille bil tilbage, vil suse rundt i københavn og omegn vil jeg.

No comments: